zaterdag 30 mei 2015

Spannende aankondiging!


Vandaag zou ik graag iets aankondigen. Iets speciaals, iets zot, iets geks, iets plezant, maar vooral iets heel spannend. Voor mij dan toch in ieder geval. 

Enkele weken geleden kreeg ik van Jessica, de eigenaar van de website Arty Farty Farm, de vraag of ik graag wilde helpen om mensen meer bewust maken van de manieren waarop je een duurzamer leven kan leiden. Als absolute liefhebber van biologische voeding, sprak dit onderwerp me meteen enorm aan. En wil dan ook net lukken dat ik niets liever doe dan schrijven en mijn kennis delen over gezonde voeding. Wat een toevalstreffer!

Zodus ... vanaf nu zijn mijn schrijfsels ook te lezen op www.artyfartyfarm.com! Hoera!

Het zou heel fijn zijn als je af en toe eens een kijkje zou nemen op de website. Er staan nog heel wat andere boeiende artikels op, geschreven door Jessica zelf en andere gastbloggers. Natuurlijk probeer ik mijn eigen blogje ook nog wat levend te houden (niet zoals de voorbije maanden dus, foei Sofie).

Fijn weekend iedereen!


Liefs,
Sofie

2 opmerkingen: